Click pentru a te abona

Fincantieri furnizează oțelul pentru Podul suspendat peste Dunăre, Tulcea-Brăila

435 Shares

*Compania va angaja peste 200 de persoane pentru construirea şi asamblarea celor 79 de blocuri ale punţii de oţel, care cântăresc în total 20.000 de tone. Lucrările şi activităţile de inginerie se vor desfăşura în Valeggio sul Mincio (Verona).

„Golden Gate”, aşa cum este deja numit podul în mediile de specialitate, este cel mai mare proiect de infrastructură rutieră după 1989 pentru România.

*”Sunt mii de familii de tulceni a căror existență depinde de această companie emblematică pentru județul Tulcea și pentru România”(deputat Simion Lucian)

Cu o lungime totală de 1.975 de metri şi deschiderea principală de 1.120 de metri, podul reprezintă o construcţie de importanţă strategică pentru ţară, fiind co-finanţat de Uniunea Europeană”, se menţionează în comunicatul de presă dat publicității la sfârșitul anului trecut.
Fincantieri Infrastructure va furniza puntea de oţel asocierii formate din Astaldi S.p.A. şi IHI Infrastructure Systems CO.LTD, căreia Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) i-a încredinţat contractul după câștigarea licitației.

Din informațiile noastre și din comunicarea publică făcută de  Companie urmează să se angajeze peste 200 de persoane pentru construirea şi asamblarea celor 79 de blocuri ale punţii de oţel, care cântăresc în total 20.000 de tone. Lucrările şi activităţile de inginerie se vor desfăşura în Valeggio sul Mincio (Verona). Conducerea Ficantieri Infrastructure își exprimă speranța că vorbim despre o colaborare care va asigura  o referință de prestigiu iar compania va deveni prima companie italiană care va participa efectiv la construirea unui pod suspendat de asemenea dimensiuni.

Fincantieri este unul dintre cele mai mari grupuri de construcţii de nave din lume şi numărul unu în materie de diversificare şi inovare. Grupul italian are peste 230 de ani de istorie şi peste 7.000 de nave construite după cum putem vedea în istoricul și prezentarea sa..

Grupul are 20 de şantiere navale pe 4 continente, peste 19.000 de angajaţi şi este principalul constructor occidental de nave.

În România, unde compania este prezentă de mulți ani prin filiala sa VARD, pe șantierele de la Tulcea și Brăila, compania a investit peste 150 de milioane de euro și le-a transformat într-unele dintre cele mai avansate și profitabile din punct de vedere tehnologic din Europa, a adus aici și construcția navelor sale emblematice din sectorul de croazieră și a deschis  perspective deosebite de dezvoltare și muncă pentru următorii zece ani. Sunt mii de familii de tulceni a căror existență depinde de această companie emblematică pentru județul Tulcea și pentru România” a precizat deputatul Simion Lucian cu prilejul unei dezbateri referitoare la unul dintre cele mai așteptate proiecte pentru tulceni, Podul suspendat peste Dunăre, Tulcea-Brăila.

CONFIDENȚIALITATEA DATELOR DVS. Dobrogeanews păstrează datele dvs. personale în baza sa de date de comunicare. În absența unui consimțământ specific din partea dvs., Dobrogeanews nu vă poate trimite știri electronice. Dacă doriți să primiți astfel de știri, puteți solicita acest lucru în mod direct introducând adresa de e-mail la care vrei să primeşti ŞTIREA atunci când se întâmplă. ÎN FELUL ACESTA VĂ EXPRIMAȚI ACORDUL SA PRIMIȚI ȘTIRI ELECTRONICE DE LA DOBROGEANEWS

Distribuie articolul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.